bokfrun

Min son Love - Örjan Gruden

Av Bokfrun - 2023-08-03 12:15

Love, Love, Love. Så tragiskt och så ledsamt. Att de ska behöva vara ett sånt sorgligt beslut av en unga människa. Jag önskar att alla där ute med dessa tankar ska förstå att det finns en framtid, det kan bli bättre! Emellanåt upplever vi det här i mitt yrke och det är fruktansvärt. 

 
Jag blir ledsen av att läsa vissa delar om Love samtidigt som vissa delar är fina. 
Det är fint att läsa om familjens drömmar efter hans död. En sak inte alla får uppleva. 
Jag hade däremot tyckt att det varit lättare att läsa boken i kronologisk ordning, inte hoppa fram och tillbaka. Jag föll inte heller för författarens berättande om sig själv. Även om han säkerligen hade en tanke med det. 
Men förutom författarens utsvävningar om sig själv och att boken inte var i kronologisk ordning så tycker jag att den var helt okej. 
Det är klart att ni där ute ska läsa om Love! 

      

   
 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards